.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند رئیس سابق هیات مدیره صنعت ساری ؛
مسئولین ورزش استان سرعقل بیایند !
متاسفانه رئیس هیات فوتبال مازندران ، برای بقاء در پست خود از هیات های سایر استان ها حمایت می کند و مازندران و سایر استان ها برای وی تفاوت چندانی ندارد.
مسئولین ورزش استان سرعقل بیایند !

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه صنعت ساری با اشاره به وضعیت اسفبار تیم صنعت ساری در لیگ آزادگان ، گفت:متاسفانه " بهروان " رئیس هیات فوتبال مازندران ، برای بقاء در پست خود از هیات های سایر استان ها حمایت می کند و مازندران و سایر استان ها برای وی تفاوت چندانی ندارد.

علی بابایی کارنامی اظهار داشت: متاسفانه هیات فوتبال استان طی 1.5 سال مدیریت در تیم صنعت ساری،بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی افزود:بنده به علت دارا نبودن پست اجرایی در حوزه ورزش ، انتقاد مغرضانه نمی کنم چون سودی نخواهد داشت، فقط خواستم به عنوان یک شهروند ساروی به تیم صنعت کمک کنم ولی متاسفانه هیات فوتبال در برخی موارد کارشکنی نموده و جلوی نتیجه گیری مثبت را می گیرد.

بابایی خاطرنشان کرد:برای مدیران ورزش استان و بنگاه های اقتصادی که به فوتبال این شهر کمک نمی کنند متاسفم چون اعتقاد دارم فقط شعار می دهند.

وی تصریح کرد: اداره کردن تیمی مانند صنعت ساری نیازمند 800 میلیون تومان اعتبار است که قطعاً تامین این مبلغ برای افرادی مانند آقای بهروان به هیچ وجه سخت نیست.

رئیس اسبق هیات مدیره باشگاه صنعت ساری تاکید کرد: اداره كل ورزش و جوانان مازندران به عنوان متولی ورزش استان نیز در این بخش به طور ویژه مقصر می باشد که این مساله برای من بسیار رنج آور است، اميدواريم مسئولین ورزش استان سرعقل بیایند.

بابایی با بیان اینکه متاسفانه هیچ یک از تیم های فوتبال استان سر و سامان ندارند، ادامه داد: تیم صنعت ساری به نام هیات فوتبال مازندران بوده و برای تشویق صنایع به حمایت از این تیم ، صنعت نامیده شده است،پس مسئولیت پیروزی،شکست و تمام مسائل حاشیه ای بنا به مستندات قانونی به عهده هیات فوتبال می باشد.

وی یادآور شد:کسی به فکر تیم صنعت ساری نیست و ارگان هایی مانند فرمانداری،شهرداری و مسئولین سیاسی باید برای احیای این تیم به میدان بیایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احسان 2 اسفند 1390
حق با اقای بابایی است چراکه اق نابهروان صندلی خود رامحکم درهیئت فوتبال کرفته وحلا حالا ها ول نمی کند ومدیر کل بی کفایت ساروی هم فقط نظاره گر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.